Menu

Cart

Pytania i Odpowiedzi

Zamówienia

Czy muszę mieć konto, aby złożyć zamówienie?

Nie trzeba mieć konta. Zamówienie można złożyć jako "gość".
Dokonując zakupów w naszym sklepie, trzeba jedynie podać dane do wysyłki oraz konto e-mail, na który wyślemy link z potwierdzeniem złożenia zamówienia (należy na niego kliknąć, aby potwierdzić złożenie zamówienia). Dane do wysyłki oraz konto e-mail można podać przy składaniu zamówienia.

Jak złożyć zamówienie?

1. Dodaj produkt do koszyka
2. Przejdź do koszyka, klikając na ikonę koszyka w prawym górnym rogu
3. Jeśli nie chcesz zakładać konta wystarczy, że podasz swój adres e-mail i klikniesz na przycisk "Zamówienie bez zakładania konta"
4. Podaj adres dostawy/dane do faktury
5. Wybierz sposób wysyłki
6. Wybierz formę płatności
7. Aby złożyć zamówienie, kliknij na przycisk "Potwierdź zamówienie"

Jak anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować:
- telefonicznie: tel/fax (41) 30 30 160, tel. kom. 664 721 221 (w dni robocze pon.-pt. 7:00-18:00)
- lub wysyłając e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- lub za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie - kontakt -
Prosimy pamiętać o podaniu numeru zamówienia, które ma być anulowane.

Jak sprawdzić status zamówienia?

Aktualny status zamówienia przesyłany jest automatycznie na adres e-mail, który został podany przy rejestracji.
Ponadto status zamówienia można sprawdzić na stronie - status zamówienia -
Użytkownik niezalogowany, aby sprawdzić status zamówienia musi podać:
a) Numer zamówienia - znajdziesz go w zamówieniu wysłanym na Twój adres e-mail. Przykładowy numer zamówienia: c700020.
b) Tajny klucz (hasło zamówienia) - znajdziesz go w zamówieniu wysłanym na Twój adres e-mail. Przykładowy tajny klucz (hasło zamówienia): p_6e725.

Dostawa

Jak pakujecie? Moja przesyłka dotrze bezpiecznie?

Przed wysyłką każda tablica jest dokładnie sprawdzana pod kątem uszkodzeń mechanicznych i estetycznych.
Przeszkoleni pracownicy z niezwykłą starannością pakują Państwa zamówienie, by dotarło ono bezpiecznie.
Tablica owijana jest mocnym bezbarwnym stretchem i zapakowywana w specjalny karton (kilka warstw tektury falistej) chroniący przed uszkodzeniami.
Niemniej należy pamiętać by przy odbiorze paczki, dokładnie ją obejrzeć w obecności kuriera.

Jakie są opcje dostawy?

Więcej informacji znajdą Państwo w artykule - dostawa -

Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy uzależniony jest od kilku czynników, m.in: pory złożenia zamówienia (zamówienia złożone przed godziną 13:00 w dni robocze: poniedziałek - piątek z reguły wysyłane są tego samego dnia), sposobu dostawy oraz wybranej formy płatności.
Więcej informacji znajdą Państwo w artykułach - dostawa - i - płatności -

Jakie są koszty dostawy?

Więcej informacji znajdą Państwo w artykule - dostawa -

Czy można osobiście odebrać towar?

Tak, mogą Państwo osobiście odebrać towar w siedzibie firmy GRITO: Oblęgór, ul. Kielecka 49, w dni robocze: poniedziałek-piątek 7.00-18.00
Mapa -> zobacz gdzie odebrać
Więcej informacji znajdą Państwo w artykule - dostawa -

Płatność

Ceny widoczne na sklepie są brutto czy netto?

Wszystkie podane kwoty są cenami brutto (z vat 23%).

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak. Wystawiamy faktury z VAT 23%.
W tym celu należy uzupełnić pola FIRMA i NIP w danych do wysyłki.

Jakie są opcje płatności?

Więcej informacji znajdą Państwo w artykule - płatności -

Chcę zamówić dużą ilość tablic, mogę liczyć na rabat?

Tak, w przypadku zamówień hurtowych lub stałych dostaw, istnieje możliwość nawiązania z Nami współpracy, uzyskania rabatu. W tym celu należy się z nami skontaktować telefonicznie, pocztą e-mail lub za pomocą formularza kontaktowego.

Czy obsługujecie płatności internetowe/online?

Tak, do obsługi płatności internetowych korzystamy z systemu płatności PayU.
Więcej informacji znajdą Państwo w artykule - płatności -

Reklamacje i Zwroty

Czy produkty w sklepie są objęte gwarancją?

Tak, z wyłączeniem pozostałych produktów, na tablice obowiązuje gwarancja 24 miesiące.

Tablica dotarła uszkodzona, co robić?

Po stwierdzeniu ewentualnych znacznych uszkodzeń opakowania, proszę paczkę odebrać i żądać od dostawcy, aby wypisał protokół uszkodzenia przesyłki.
Następnie należy się z nami niezwłocznie skontaktować, aby razem ustalić tok postępowania.

Jak dokonać zwrotu?

W celu dokonania zwrotu prosimy o kontakt

Jak zgłosić reklamację?

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy wcześniej o kontakt

FPHU GRITO

ul. Kielecka 49, Oblęgór

26-067 Strawczyn

kom. 664 721 221, tel/fax: (41) 30 30 160