Pytania i Odpowiedzi
Zamówienia
Czy muszę mieć konto, aby złożyć zamówienie?
Nie trzeba mieć konta. Zamówienie można złożyć jako "gość".Dokonując zakupów w naszym sklepie, trzeba jedynie podać dane do wysyłki oraz konto e-mail, na który wyślemy link z potwierdzeniem złożenia zamówienia (należy na niego kliknąć, aby potwierdzić złożenie zamówienia). Dane do wysyłki oraz konto e-mail można podać przy składaniu zamówienia.
Jak złożyć zamówienie?
1. Dodaj produkt do koszyka2. Przejdź do koszyka, klikając na ikonę koszyka w prawym górnym rogu
3. Jeśli nie chcesz zakładać konta wystarczy, że podasz swój adres e-mail i klikniesz na przycisk "Zamówienie bez zakładania konta"
4. Podaj adres dostawy/dane do faktury
5. Wybierz sposób wysyłki
6. Wybierz formę płatności
7. Aby złożyć zamówienie, kliknij na przycisk "Potwierdź zamówienie"
Jak anulować zamówienie?
Zamówienie można anulować:- telefonicznie: tel/fax (41) 30 30 160, tel. kom. 664 721 221 (w dni robocze pon.-pt. 7:00-18:00)
- lub wysyłając e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- lub za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie - kontakt -
Prosimy pamiętać o podaniu numeru zamówienia, które ma być anulowane.
Jak sprawdzić status zamówienia?
Aktualny status zamówienia przesyłany jest automatycznie na adres e-mail, który został podany przy rejestracji.Ponadto status zamówienia można sprawdzić na stronie - status zamówienia -
Użytkownik niezalogowany, aby sprawdzić status zamówienia musi podać:
a) Numer zamówienia - znajdziesz go w zamówieniu wysłanym na Twój adres e-mail. Przykładowy numer zamówienia: c700020.
b) Tajny klucz (hasło zamówienia) - znajdziesz go w zamówieniu wysłanym na Twój adres e-mail. Przykładowy tajny klucz (hasło zamówienia): p_6e725.
Dostawa
Jak pakujecie? Moja przesyłka dotrze bezpiecznie?
Przed wysyłką każda tablica jest dokładnie sprawdzana pod kątem uszkodzeń mechanicznych i estetycznych.Przeszkoleni pracownicy z niezwykłą starannością pakują Państwa zamówienie, by dotarło ono bezpiecznie.
Tablica owijana jest mocnym bezbarwnym stretchem i zapakowywana w specjalny karton (kilka warstw tektury falistej) chroniący przed uszkodzeniami.
Niemniej należy pamiętać by przy odbiorze paczki, dokładnie ją obejrzeć w obecności kuriera.
Jakie są opcje dostawy?
Więcej informacji znajdą Państwo w artykule - dostawa -Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy uzależniony jest od kilku czynników, m.in: pory złożenia zamówienia (zamówienia złożone przed godziną 13:00 w dni robocze: poniedziałek - piątek z reguły wysyłane są tego samego dnia), sposobu dostawy oraz wybranej formy płatności.Więcej informacji znajdą Państwo w artykułach - dostawa - i - płatności -
Jakie są koszty dostawy?
Więcej informacji znajdą Państwo w artykule - dostawa -Czy można osobiście odebrać towar?
Tak, mogą Państwo osobiście odebrać towar w siedzibie firmy GRITO: Oblęgór, ul. Kielecka 49, w dni robocze: poniedziałek-piątek 7.00-18.00Mapa -> zobacz gdzie odebrać
Więcej informacji znajdą Państwo w artykule - dostawa -
Płatność
Ceny widoczne na sklepie są brutto czy netto?
Wszystkie podane kwoty są cenami brutto (z vat 23%).Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak. Wystawiamy faktury z VAT 23%.W tym celu należy uzupełnić pola FIRMA i NIP w danych do wysyłki.
Jakie są opcje płatności?
Więcej informacji znajdą Państwo w artykule - płatności -Chcę zamówić dużą ilość tablic, mogę liczyć na rabat?
Tak, w przypadku zamówień hurtowych lub stałych dostaw, istnieje możliwość nawiązania z Nami współpracy, uzyskania rabatu. W tym celu należy się z nami skontaktować telefonicznie, pocztą e-mail lub za pomocą formularza kontaktowego.Czy obsługujecie płatności internetowe/online?
Tak, do obsługi płatności internetowych korzystamy z systemu płatności PayU.Więcej informacji znajdą Państwo w artykule - płatności -
Reklamacje i Zwroty
Czy produkty w sklepie są objęte gwarancją?
Tak, z wyłączeniem pozostałych produktów, na tablice obowiązuje gwarancja 24 miesiące.Tablica dotarła uszkodzona, co robić?
Po stwierdzeniu ewentualnych znacznych uszkodzeń opakowania, proszę paczkę odebrać i żądać od dostawcy, aby wypisał protokół uszkodzenia przesyłki.Następnie należy się z nami niezwłocznie skontaktować, aby razem ustalić tok postępowania.