602 183 752
pon.-pt.: 7:00-18:00
DOSTAWA
Jak pakujecie? Moja przesyłka dotrze bezpiecznie?
Przed wysyłką każda tablica jest dokładnie sprawdzana pod kątem uszkodzeń mechanicznych i estetycznych. Przeszkoleni pracownicy z niezwykłą starannością pakują Państwa zamówienie, by dotarło ono bezpiecznie. Tablica owijana jest mocnym bezbarwnym stretchem i zapakowywana w specjalny karton (kilka warstw tektury falistej) chroniący przed uszkodzeniami. Niemniej należy pamiętać by przy odbiorze paczki, dokładnie ją obejrzeć w obecności kuriera.
Jakie są opcje dostawy?
Więcej informacji znajdą Państwo w artykule – dostawa –
Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy uzależniony jest od kilku czynników, m.in: pory złożenia zamówienia (zamówienia złożone przed godziną 13:00 w dni robocze: poniedziałek – piątek z reguły wysyłane są tego samego dnia), sposobu dostawy oraz wybranej formy płatności.
Więcej informacji znajdą Państwo w artykułach – dostawa – i – płatność –
Jakie są koszty dostawy?
Aktualne informacji nt. kosztów dostawy znajdą Państwo w artykule – dostawa –
Czy można osobiście odebrać towar?
Tak, mogą Państwo osobiście odebrać towar w siedzibie firmy GRITO:
- Oblęgór, ul. Kielecka 49, w dni robocze: poniedziałek-piątek 7.00-18.00 – zobacz na mapie –
Więcej informacji znajdą Państwo w artykule – dostawa –
ZAMÓWIENIA
Czy muszę mieć konto, aby złożyć zamówienie?
Nie trzeba mieć konta. Zamówienie można złożyć jako „gość”. Dokonując zakupów w naszym sklepie, trzeba jedynie podać dane do wysyłki oraz konto e-mail. Dane do wysyłki oraz konto e-mail można podać przy składaniu zamówienia.
Jak złożyć zamówienie?
1. Dodaj produkt do koszyka
2. Przejdź do koszyka, klikając na ikonę koszyka w prawym górnym rogu
3. Podaj adres dostawy/dane do faktury
4. Wybierz sposób wysyłki
5. Wybierz formę płatności
6. Aby złożyć zamówienie, kliknij na przycisk „Potwierdź zamówienie”
7. Potwierdź zamówienie klikając na przycisk „Kupuję i płacę”
Jak anulować zamówienie?
Zamówienie można anulować w początkowym etapie (przed jego wysłaniem):
– telefonicznie: tel/fax (41) 30 30 160, tel. kom. 664 721 221 (w dni robocze pon.-pt. 7:00-18:00)
– lub wysyłając e-mail na adres sklep@tablicegrito.pl
– lub za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie – kontakt –
Prosimy pamiętać o podaniu numeru zamówienia, które powinno być anulowane.
Jak sprawdzić status zamówienia?
Aktualny status zamówienia przesyłany jest automatycznie na adres e-mail, który został podany przy rejestracji.
Ponadto status zamówienia można sprawdzić na stronie – status zamówienia –
Użytkownik bez konta, aby sprawdzić status zamówienia musi podać:
a) Numer zamówienia – znajdziesz go w zamówieniu wysłanym na Twój adres e-mail.
b) Adres email – podany przy składaniu zamówienia.
Użytkownik z kontem może sprawdzić status zamówienia po zalogowaniu do panelu Klienta w zakładce „Zamówienia.
PŁATNOŚĆ
Ceny widoczne na sklepie są brutto czy netto?
Wszystkie podane kwoty są cenami brutto (z vat 23%).
Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak. Wystawiamy faktury z VAT 23%.
W tym celu należy uzupełnić pola FIRMA i NIP w danych do wysyłki.
Jakie są opcje płatności?
Aktualne informacje nt. dostępnych kanałów płatności znajdą Państwo w artykule – płatności –
Chcę zamówić dużą ilość tablic, mogę liczyć na rabat?
Tak, w przypadku zamówień hurtowych lub stałych dostaw, istnieje możliwość nawiązania z Nami współpracy, uzyskania rabatu. W tym celu należy się z nami skontaktować telefonicznie (tel. 602 183 752), pocztą e-mail sklep@tablicegrito.pl lub za pomocą formularza kontaktowego.
Czy obsługujecie płatności internetowe/online?
Tak, do obsługi płatności internetowych korzystamy z systemu płatności Przelewy.
Więcej informacji znajdą Państwo w artykule – płatności –
REKLAMACJE I ZWROTY
Czy produkty w sklepie są objęte gwarancją?
Tak, z wyłączeniem pozostałych produktów, na tablice obowiązuje gwarancja 24 miesiące.
Tablica dotarła uszkodzona, co robić?
Po stwierdzeniu ewentualnych znacznych uszkodzeń opakowania, proszę paczkę odebrać i żądać od dostawcy, aby wypisał protokół uszkodzenia przesyłki. Następnie należy się z nami niezwłocznie skontaktować, aby razem ustalić tok postępowania.
Jak dokonać zwrotu?
W celu dokonania zwrotu prosimy o kontakt.
Jak zgłosić reklamację?
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy wcześniej o kontakt